top of page

טיול יומי לווילה אדריאנה ווילה דה אסטה (טיבולי).




חברים, הגעתם לרומא לכמה ימים ומתחשק לכם גם איזה יום מחוץ לעיר? אז לפני שאתם ממהרים לרכוש כרטיסים לפירנצה או נאפולי, כדאי לשקול את האתרים הקרובים יותר לרומא.

טיול של חצי יום מרומא ל-ווילה אדריאנה ווילה דה אסטה, היא דרך נהדרת לצאת קצת מחוץ לעיר ולהנות מיופיין של אתר עתיקןת רומאיות מדהים בווילה אדריאנה ומגני הרנסנס היפים שבווילה דה אסטה. הנה מה שאתם יכול לצפות לראות בדרך לשם ועוד כמה פרטים חשובים על האתרים, דרכי ההגעה אליהם, עלויות ואפשרויות שונות לארגן לעצמכם את הטיול- טיול עצמאי, או ע"י חברות טיולים המתמחות בכך: טיול יומי מאורגן לטיבולי

בדרך לווילה ד'אסטה ולווילה אדריאנה, תעברו דרך כמה אזורים כפריים יפהפיים ועיירות איטלקיות מיוחדות. הנסיעה אורכת כחצי שעה עד לווילה אדריאנה ועוד כ10 דקות משם לווילה דה אסטה, יהיה לכם מספיק זמן ליהנות מהנוף בזמן הנסיעה.

הטיול מתאים מאוד גם לילדים, וכמובן הם יוכלו להתרוצץ בגנים ולהנות מהמרחבים בשני האתרים. והנה כאן קצת ממה שתראו:






וילה אדריאנה היא וילה רומית עתיקה הממוקמת בטיבולי, כ-30 קילומטרים מזרחית לרומא. האתר נבנה על ידי הקיסר אדריאנוס במאה ה-2 לספירה. הוילה היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו וכוללת הרבה מאפיינים ארכיטקטוניים מרשימים, כמו בריכות גדולות, מקדשים ומזרקות.

בוילה אדריאנה, תוכלו לראות את חורבות הווילה, כולל המבנים השונים, הבריכות והגנים. יש גם כמה אזורים משוחזרים, כמו תיאטרו מריטימו, אי עגול המוקף חפיר, ששימש מקום מפלטו הפרטי של הקיסר אדריאנוס ומכאן כמובן גם שמו של המקום, ווילה אדריאנה.

וילה דה אסטה היא וילה מתקופת הרנסנס הממוקמת בטיבולי, בסמוך לווילה אדריאנה. הווילה נבנתה במאה ה-16 עבור הקרדינל איפוליטו השני דה אסטה, מושל טיבולי. הווילה ידועה בגני הרנסנס האיטלקיים היפהפיים שלה, הכוללים מזרקות רבות, ופסלים.

בווילה דה אסטה, תוכלו לבקר בארמון שחלק מחדריו המדהימים פתוחים לציבור, כולל דירת הקרדינל והאולם הגדול של הארמון. גולת הכותרת בווילה דה אסטה, היא הגנים המרהיבים. הגנים הם האטרקציה העיקרית וכוללים מזרקות מים רבות, שימו לב במיוחד למזרקה בה המים מפעילים אורגן המשמיע יצירה מוסיקלית. יש לבדוק מתי מפעילים את האורגן – חוויה מיוחדת.

בנוסף מהגנים נשקפים נופים מדהימים של האזור הכפרי שמסביב.


מתי לבקר: שימו לב שימי שני הם פחות מומלצים לביקור: וילה ד'אסטה פתוחה כל יום , לעט יום שני, מ-8:30 בבוקר עד 19:45 בערב, יום שני מ14:00- 20:00 בלבד.

וילה אדריאנה פתוחה בכל ימות השבוע למעט יום שני. מ-9:00 בבוקר עד 19:00 בערב. יום שני - סגור. ימי א' עלולים להיות עמוסים מעט, אך לא בלתי אפשריים.

דרכי הגעה: בתחבורה הציבורית, הדרך הנוחה ביותר להגיע לווילה ד'אסטה ולווילה אדריאנה היא ברכבת מרומא. מתחנת טרמיני ברומא, קחו את הרכבת לטיבולי, הנסיעה אורכת כ-45 דקות. משם תוך כ 30 דקות נוספות , הכוללות הליכה ברגל ואוטובוס/ מונית, תגיעו לאתרים. האתרים קרובים זה לזה, אך יש נסיעה של כ 10-15 דקות בינינהם.

המחיר עבור נסיעה בתחבורה ציבורית מרומא לווילה ד'אסטה ולווילה אדריאנה יהיה תלוי בסוג הכרטיס שתרכשו. נסיעה בתחבורה ציבורית, בשילוב אוטובובים ורכבת, תעלה כ10 יורו לאדם, לילדים יש הנחות.

למי שהזמן בידו, יכול לארגן את הטיול באופן עצמאי - קחו לכך יום שלם, ארוך ותכננו היטב את הנסיעות, הנסיעה בתחב"צ עלולה להיות מסורבלת מעט, כאמור, כשעה ורבע כדי להגיע לאתר הראשון ועוד זמן במעבר בין האתרים כולל הליכה רגלית. כמובן כך גם בדרך חזרה. אפשר גם להגיע במונית ממרכז רומא. העלות תהיה תלויה בסוג/ גודל המונית, אבל היא צפויה להיות די יקרה.

מחיר סביר עבור נסיעה במונית מרומא לווילה אדריאנה עבור 4 אנשים, יהיה לפחות 60-70 אירו לכיוון. מחיר כרטיסי הכניסה לווילה דה אסטה הוא 13 אירו לכרטיס (הנחות לילדים).

מחיר הכניסה לווילה אדריאנה הוא 12 אירו לכרטיס, (הנחות לילדים).

ההמלצה שלנו היא על טיול מאורגן היוצא ממרכז רומא באוטובוס תיירים מהודר. קישורים להרשמה לטיול המאורגן :

טיול יומי מאורגן לטיבולי עלויות כ 70 יורו למבוגר. 60 יורו לילדים (ילדים עד גיל 6- חינם). המחיר כולל אוטובוס מהודר, הדרכה בסיסית באנגלית עם אוזניה אישית, וכניסות לשני האתרים. בין הביקור באתרים יש הפסקה קצרה בצהריים בעיירה הנחמדה טיבולי.

הטיולים יוצאים בדכ בשעה 09:30 וחוזרים למרכז רומא ב 16:30. נקודת המפגש לטיול היא בסמוך לתחנת המטרו Cavour. קישור למיקום התחנה על מפ גוגל.


שימו לב, פרטי הטיולים, המחירים והתנאים הם באחריות החברה המארגנת ונכונים לזמן כתיבת הפוסט - בבקשה שימו לב בעת הרכישה לכל הפרטים. לנוחיותכם- שירות לקוחות מצויין בווטסאפ טיקטס:31681890787+ גט יור גייד: 4915123457858+

גילוי נאות: אנו אפיליאייט של האתרים - המחיר זהה עבורכם ואינו משתנה ברכישה מהקישור שלנו, נשמח אם תרכשו דרך קישור זה.

לעוד מידע רעיונות לבילויים, טיולים וחוויות ברומא ובסביבה בקרו בדף האטרקציות שלנו לבלוג האתר המלא




bottom of page