top of page

חופשה ברומא - טיפים למציאת טיסות זולות לרומא




רומא, עיר הנצח, היא יעד תיירותי פופולרי הידוע בנקודות הציון ההיסטוריות, האומנות וכמובן המטבח הטעים של רומא.


חולמים לבקר בעיר הקסומה רומא אבל בלי לקרוע את הכיס? אל תחפשו עוד! במדריך המקיף הזה, נשתף טיפים וטריקים חשובים שיעזרו לכם למצוא טיסות משתלמות לרומא מתל אביב. כמו כן, נתעמק באפשרויות ההעברה השונות הזמינות לנסיעה בין נמל התעופה לאונרדו דה וינצ'י-פיומיצ'ינו (FCO) למרכז העיר רומא, ונדגיש את ההבדלים בין שירותי הסעה ברומא בשעות היום והלילה. כל זה מבלי להתפשר על איכות או נוחות.





1. היו גמישים בתאריכי הנסיעה שלכם:

אחת הדרכים היעילות ביותר למצוא טיסות זולות יותר היא גמישות בתאריכי הנסיעה שלכם. הימנעו מעונות שיא הנסיעות ושיקלו לטוס בימי חול במקום בסופי שבוע. חברות תעופה מציעות לרוב תעריפים מוזלים לטיסות היוצאות בימי שלישי, רביעי וחמישי.


2. הגדירו התראות תעריף:

נצלו את שירותי ההתראה על תעריפים המוצעים על ידי אתרי תיירות ואפליקציות שונות. כלים אלה מודיעים לכם כאשר המחירים יורדים עבור המסלול הרצוי. אתם יכולים להגדיר קריטריונים ספציפיים כמו טווח מחירים רצוי וחברות תעופה מועדפות כדי לקבל התראות מותאמות אישית. שימו לב יש חברות תעופה לאו קוסט הנראות זולות כמו Wizz Air בהן המחירים הנמוכים הם ללא מיזוודות כלל- גם ללא טרולי לעליה איתו למטוס - כאשר מוסיפים טרולי המחיר קופץ בהרבה. בהחלט כדאי לבדוק את טיסות הלאו קוסט- אך לקרוא אותיות קטנות.


3. הזמינו מראש:

הזמנת הטיסה שלכם זמן רב מראש יכולה לעזור לכם להשיג עסקאות טובות יותר. ככלל, שאפו להזמין את הטיסה שלכם לפחות 6 עד 8 שבועות מראש. הזמנות ברגע האחרון מגיעות לרוב עם מחירים גבוהים יותר, אז תכננו מראש וחסכו.


4. שיקלו שדות תעופה חלופיים:

לרומא שני שדות תעופה עיקריים: נמל התעופה לאונרדו דה וינצ'י-פיומיצ'ינו (FCO) ונמל התעופה הבינלאומי פסטי- צ'יאמפינ (CIA) . בידקו טיסות לשני שדות התעופה, לפעמים אפשר למצוא טיסות (לא ישירות) במחירים מפתיעים.



5. טיסות עם עצירת ביניים:

טיסות ישירות בדרך כלל נוחות יותר, אך טיסות המשך עשויות להיות זולות יותר. שיקולו טיסות עם עצירות ביניים או אפילו חניית ביניים, שכן הן יכולות לעזור לכם לחסוך סכום משמעותי במחיר הטיסה. עם זאת, חשבו את משך הזמן ואת זמני השהייה המתוכננים בעצירות וביחס לאורכה של החופשה עצמה, כדי להבטיח חווית נסיעה נעימה.


6. השתמשו באתרי השוואת מחירים:

השתמש במנועי חיפוש טיסות אמינים ובאתרי השוואת מחירים כדי להשוות תעריפים ממספר חברות תעופה בו זמנית. כמה פלטפורמות פופולריות כוללות Skyscanner, Kayak, Google Flights ו Momondo. אתרים מצויינים אלו מספקים לעתים קרובות תובנות לגבי הימים הזולים ביותר לטוס ומאפשרים לכם לעקוב אחר תנודות המחירים. אפשר גם להגדיר קריטריונים ספציפיים כמו טווח מחירים רצוי וחברות תעופה מועדפות כדי לקבל התראות למייל המותאמות לכם אישית.



7. הצטרפות לתוכניות הנוסע המתמיד:

אם אתם נוסעים לעתים קרובות, הירשמו לתוכניות הנוסע המתמיד המוצעות על ידי חברות התעופה הגדולות. ציברו מיילים או נקודות על ידי טיסה עם חברות תעופה שותפות או באמצעות כרטיסי אשראי קשורים. תוכניות נאמנות אלו מציעות לרוב טיסות מוזלות או אפילו שדרוגים בחינם.



לסיכום:

מציאת טיסה זולה לרומא דורשת מאמץ מסוים, אך על ידי ביצוע הטיפים הללו, תוכלו לחסוך כסף מבלי להתפשר על חווית הנסיעה שלכם. זיכרו להיות גמישים בתאריכי הנסיעה שלכם, להגדיר התראות על תעריפים, להזמין מראש, לשקול שדות תעופה חלופיים, לבדוק אופציית טיסות המשך, להשתמש באתרי השוואת מחירים ולהצטרף לתוכניות נוסע מתמיד. עם קצת תכנון והעמקה, אתם יכולים לצאת להרפתקה רומית במחיר סביר וליצור זיכרונות בלתי נשכחים.




הסעה לרומא משדה התעופה:


אם אתם נוחתים או ממריאים במהלך היום, יש לכם מספר אפשרויות להגיע למרכז העיר או ממנה לשדה התעופה.


משדה התעופה פיומיצ'ינו FCO, יוצאת רכבת לאונרדו אקספרס כל 15-30 דקות, ומספקת אפשרות תחבורה נוחה ומשתלמת למרכז רומא והפוך. הנסיעה אורכת כ-32 דקות, מה שמבטיח הגעה מהירה לרומא. קיים גם אוטובוס הנוסע ישירות לתחנת טרמיני- זאת האופציה הזולה ביותר להגעה אך אורכת זמן ארוך יותר מאשר הרכבת המהירה. בנוסף מתחנת טרמיני ברומא תוכלו להשתמש באוטובוס או מטרו כדי להגיע למלונכם. שימו לב שהמטרו ברומא לא מכסה את כל העיר ואם אתם רוצים להשתמש במטרו של רומא, כדאי לבחור מראש מלון הנמצא בסמוך לאחת מהתחנות. טיפים לבחירת מלון תוכלו לראות כאן.


מוניות - האמצעי הנוח ביותר להעברה מ ואל שדה התעופה - בטרמינל נמצא דלפק נוח ומסודר למנויות – המחירים ידידותיים, קבועים מראש ואין הפעלת מונה. כמובן אפשרי להזמין מראש עם נהג שימתין לכם עם שלט הנושא את שמכם- המחירים זהים בדרך כלל למחירי המוניות בדלפק.

שאטל לרומא- או העברה משותפת הינה העברה זולה מעט ממחיר מונית , אך אם אתם 3 נוסעים ומעלה - משתלם יותר לקחת מונית, המחיר ל 3 דומה למחיר מונית. לזוג השאטל הוא זול, אך קחו בחשבון שבגלל הפיזור של כל משתתפי השאטל - ההעברה הזאת מסורבלת יותר ממונית וגוזלת זמן יקר מחופשתכם.


הסעות ליליות: עבור נחיתה או המראה בלילה, אפשרויות התחבורה הציבורית עשויות להיות מוגבלות. עם זאת, מוניות זמינות אל ובשדה התעופה לאורך כל הלילה, אם כי בתעריפים מעט גבוהים יותר מאשר במהלך היום. תכנון מראש והזמנה מראש של העברה פרטית יכול להיות פתרון נוח. רכבת יש אך בתדירות מעט יותר נמוכה - כדאי לבדוק זמנים מראש. רוב חברות השאטל פועלות רק עד 22:00.


ינון.



bottom of page