top of page

בראנצ' ברומא, יש דבר כזה !!!


אחד מהדברים הכי אהובים עלינו הישראלים זו ארוחת הבראנצ' ובעיקר בסופי שבוע, שאפשר להתעורר טיפה יותר מאוחר ואז ללכת להתפנק בקפה השכונתי על ארוחת בוקר שהיא כבר הכנה לארוחת הצהריים. אמנם האיטלקים לא עורכים סעודות פאר כדוגמת ארוחת הבוקר הישראלית שאנחנו מכירים במלונות בארץ אבל ארוחות בראנצ' דווקא יש פה, ואפילו מצוינות. נזכיר כי הקונספט של הארוחה הזו הוא במקור מאמריקה, אז אל תתפלאו אם יש קצת אמריקה ברומא. אז מאחר ואתם כבר בחופשה וזה הזמן להתפנק, הנה כמה המלצות שלנו. בראנאנצ' - קולינריה ברומא - במיטבה.






HOMEBAKED

אם אתם לא יכולים להתחיל את היום שלכם בלי פנקייק או כוס נס קפה זה המקום בשבילכם. בין שכונת טרסטברה למונטהואדה, המסעדה הזו מציעה מבחר נאה של בראנצ' אמריקאי. המחירים פה מצחיקים והאיכות מעולה. דרך אגב, שימו לב לחלק משמות המנות בתפריט, כל פעם שלקוח לא מצא מנה שהוא רוצה והמצרכים היו בנמצא, המסעדה הכינה את אותה מנה וזו הפכה להיות קבועה בתפריט, מה אתכם? אולי תציעו משהו?

Via Fratelli Bonnet, 21, Roma

מלך המתוקים – SWEET KING

למי שלא יכול בלי מתוק ושוקולד זה המקום בשבילכם. ממוקמת בשכונת טריאסטה ומציעה ארוחות שחיתות בימי ראשון. אחלה אטמוספירה, צוות ידידותי ומקום נהדר לבוא עם ילדים... למה אתם מחכים?

נ.ב. – אל דאגה, יש גם תפריט 'שפוי' עם פירות וירקות, בריאות ואפילו חיטה מלאה....

Via Asmara 64, 00199 Rome

THE BAKERY HOUSE

הכי קרוב לדיינר אמריקאי שתמצאו פה ברומא. עם מנות כמו חביתות, אומלטים, פנקייקים, בייגלים ועוד. כמובן הכל טעים, בעיה לבחור רק דבר אחד.... קחו בחשבון שהמקום מאוד פופולרי ולכם מומלץ להזמין מראש, גם אם לא הזמנתם, ההמתנה שווה את הארוחה.

Piazza Istria, 00198 Rome


יאללה, חפרתי מספיק, לכו לאכול ואם בא לכם לאכול איתי - סיור קולינרי ברומא - נמלא בוקר שלם ועד הצהריים במלא מטעמים וכיופים ינון

לבלוג הכתבות השלם *תחום המסעדנות הוא דבר משנתה תדיר. אם מצאתם שהמסעדה נסגרה/אינה עומדת בקריטריונים או כל דבר אחר אנא ספרו לי מיד על מנת שאבדוק ואעדכן. תודה

bottom of page